To be continued...


Det känns jag jag kommer forsätta skriva här, men just nu känner jag inget starkt behov av att skriva.

Det känns rätt bra emellan oss. Hon var här i Fredags, och firade min födelsedag. var väl inte så mycket firande, jag har inte firat sen jag var liten, men vi hade väldigt trevligt, tyvärr blev det sent, och igår blev det ännu senare, så jag ska sova nu..

Det var så trevligt när hon var här och jag längtar till nästa gång, men jag har bara jobb framför mig, massor med jobb, typ nästa Tisdag kanske jag kan börja funderar på nått annat att göra, men jag har själv valt det och jag strävar ofta efter att få saker gjorda, istället för att ha saker att göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0