För exakt två veckor sen var jag inte ensam

Jag hade sett fram emot den här helgen lite, tänkte att man kanske skulle festa till det lite, det blir inte så ofta nu för tiden. Ibland jobbar jag, ibland händer det inget och ibland orkar jag inte, Förra lördagen var jag hemma och somnade tidigt.

Jag åkte till några kompisar. En av dom har byggt en bar som dom stod och drack i när jag kom, var trevligt. Jättefin bar har han byggt. Sen åkte vi på kräftskiva, var mycket folk, som vi inte kände, sen så åkte vi till ett ställe, där vi var på midsommardagen. Det är dit vi åker några gånger varje sommar, men sen vi var där på midsommardagen så känns det annorlunda. På ett sätt känns det tråkigare varje gång jag varit där sen dess, men det har det nog varit med, inte lika mycket folk och så. Sen så har jag speciella minnen från olika platser där sen dess. Vi träffade några fulla kompisar och hade rätt kul. Det är när jag blir själv som alla tankar kommer tillbaka, när jag blir ensam. För två veckor sen var jag inte ensam..

Jag tänkte när jag körde in i garaget att för två veckor sen så körde jag in hennes bil där, sen gick vi in, in till mitt hem, där jag sitter nu med bara skenet från datorn och några fönsterlampor, hon var här då och allt kändes jättebra. Nu känner jag att det finns ett avstånd emellan oss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0