Skit


Har en skitdag idag. Fick reda på förut hur mycket vi har att göra den här månaden, Jag skulle kunna ägna mig bara åt jobb, men det är ingen idé, man hinner ju inte med ändå. Vi måste ju ses också. En liten dröm jag har vore om hon både närmare så kunde jag timmanställa henne. Då skulle jag hinna med lite mer och vi skulle träffas ännu mer. Men det går ju inte. Och hon och hennes kille håller på med hagen till hennes hästar. Trodde jag kunde hålla tillbaka dom jobbiga tankarna längre än vad jag gjort, kanske bara är en svacka. Tänker på allt dom gör ihop, och allt jag gör ensam, typ. Vill inte tänka så, får inte tänka så. Får inte skapa en massa hinder för oss, eller för mig själv mest. Sen har hon sagt saker som jag nästan inte vill komma ihåg. Som det verkligen blir en konflikt emellan mina känslor för henne och min "roll" som nära vän.

Jag hann inte äta middag idag ändå är jag försenad nu..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0