down in black

Jag kollar lite på kristallengalan. Mia och Klara vann nyss för bästa humorprogram. Jag undrar hur det kommer sig att jag hatar saker som är populära. Det är väldigt jobbigt ibland iaf. Mia och Klara har jag alltid tyckt illa om, så det är ingen "grej" jag har att tycka illa om populära saker. 
Fast jag funderar på att sluta använda google, för att dom är väldigt stora. Jag gillar inte när saker blir för stora. Fast jag har inget emot Microsoft, för det började med några kompisar som starade ett företag ihop, från grunden.

Jag känner mig rätt allmänsbildad. Jag lyssnar massor på radio hela dagarna, men ibland blir det för mycket, nyheter som man inte vill veta egentligen, sånt som man känner sig ledsen och maktlös över..

Jag är nog en rätt deppig männsika egentligen...

Jag ringde henne ikväll, vi pratade rätt mycket. Sånt som jag har trott tydde på lite avstånd emellan oss vara bara missförstånd, och jag kanske överdriver en del, men en del kan jag inte förklara. Men jag vill och tänker inte förlora henne som vän. Jag har börjat le för mig själv när jag tänker på saker hon sagt eller gjort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0