Bättring..

Jag sitter här igen och borde gått och lagt mig för längesen, men jag har inte slöat ikväll, jag har jobbat. Kom in vid halv elva och sen satt jag vid datorn och fixade lite, med "jobb saker".

Det känns ganska bra det mesta. Emellan mig och L är inte så bra, men på nått sätt har jag svårt att ta det till mig, det är för stort, för hemskt. Sen har jag varit instäld på en sak den här veckan: Jobb. 

Jag börjar ångra att jag inte sa hej till den där tjejen i Lördags. Hon har inte svarat på det jag skrev sist för några dagar sen. Jag funderar på när våra vägar kommer att mötas nästa gång, det blir ju inte så ofta. Enligt statistiken är den en gång per månad, det är ju inte så illa, om man inte tänker på att det bara har hänt två gånger :P.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0