"Det jag aldrig hinner göra själv, där ser jag lyckans ostar härskna varje helg"


Den där tjejen jag har skrivit lite med skrev i sin blogg om hon någonsin skulle träffa den rätta. Jag tänkte att det var dags för mig att visa min lite djupare sidan, så jag skrev nått om att det sägs att man träffar nån när man som minst anar det. Jag har inte fått nått svar än. Jag läste också att hon inte kom iväg i Lördags för att hon var för trött, och att vi ska till samma ställe på Lördag, på dagen, hon hade också skrivit "nån mer som ska dit?". Jag tänkte skriva att jag skulle dit, men om hon ser mig och jag inte vågar hälsa blir det ju konstigt, isf är det kanske bättre att hon inte vet om det är jag..typ.

Fast det inte brukar gå bra så ställer jag en fråga rakt ut. Hur ska jag göra ??

Idag ringde E, hon har väl typ ringt en gång innan, och det var av misstag, innan dess var det kanske två år sen. jag svarade inte för jag åkte med pappa i bilen och ville var mer ifred, sen var jag rädd att hon skulle prata om det jag skrev i Söndags. Jag skickade sms till henne sen, men jag har inte hört nått..

Hade hoppats att hälsa på L ikväll, men hon hade massor att göra. Egentligen var det lika bra för att jag är väldgit trött och har lite ont i huvet, men jag saknar ju henne...


Jag har börjat lyssna en del på De lyckliga kompisarna igen. Det här är en av favoriterna, tyvärr är ju ljudet kasst, och att det är live gör inte låten rättvisa heller..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0