Skuldkänslor

Jag pratade lite med L ikväll på msn, det var ett tag sen sist. Läste i hennes blogg om en ilska som har blossat upp igen. Det gällde nått som jag tänker en del på, och är en stor orsak till. Jag kommer kanske i framtiden få det som hon bara kan drömma om, pga mig. Jag vet inte om jag förtjänar att gå vidare egentligen. När hon hade berättat det så kände jag att inte ville gå vidare, jag förtjänade inte att gå vidare, jag skulle lida för det ett tag. Men efter ett tag hade jag kommit över det lite, fast jag inte ville, men det kommer ju tillbaka ofta.

Jag drömde i Lördagsnatt att E var hemma hos mig, hon låg på soffan (fast det inte såg ut som hemma hos mig), jag gick iväg till en dörr, och E följde efter. Då kom L ut genom dörren, och kom och kramade om mig, och plötsligt stod E också och höll om mig...sen vaknade jag.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0