Tankar

Jag kom in lite sent ikväll. Satte mig vid datorn en stund. Drog på en Star Wars film att ha på i bakrunden tänkte jag, vid tio var filmen slut, och jag hade legat i soffan hela tiden. Jag är rätt hopplös..

Pratade med L idag. Det var inte så bra med henne, och jag tror inte hon har varit så förlåtande som det verkat, och jag förstår henne verkligen, det är ju nått som har förändrat hennes liv, till det sämre. Det känns inte omöjligt att vi kanske inte kommer att träffas så mycket mer.

Sen filmen tog slut hat jag suttit här, och inte velat att gå och lägga mig, fast jag verkligen borde. Jag kollade lite på en gammal kompis bilddagbok. Vi var bra kompisar på låg och mellanstadiet, sen kom ifrån varandra en del. Men ibland träffas vi och pratar, men väldigt sällan. Han har en tjej i Skåne, han bor i Östergötland, nått som känns nästan som en omöjlighet för mig, men dom verkar hålla ihop det bra. Nu fick jag se att det var slut emellan dom. Hon hade visst blivit osäker och så. Det var visst några dagar innan deras ettårsdag. Känns så tråkigt. Det är sånt som får mig att tappa tron på kärleken.
Som tjejen jag kände lite från gymnasiet. Hon träffade sin kille på skolan, dom hade varit ihop i runt fyra år och var förlovade. Sen var han otrogen...Men efter några månader hade hon hittat en ny, det verkar så lätt för en del..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0