The only way is down..

Jag kom just hem, har på fest hos en kompis, vi var väl ett tio-tal bara, men många var såna som man bara träffar några gånger om året, plus ett par helt nya. Vi satt i köket och pratade och drack, jag drack grappo eftersom jag kom dit lite senare själv. Sen åt vi tårta och lite. Hade väldigt trevligt ikväll. hade nog inte varit mycket roligare om jag druckit.

Om jag hade druckit på dagen idag kanske jag hade vågat säga hej till den där tjejen jag skrivit med. Jag såg henne flera gånger, när vi skulle parkera såg jag henne bakifrån, visste inte säkert att det var hon ,men jag fick den tanken, och jag hade ju rätt. Vi blev försenade så jag var inte på så bra humör först. Jag tänkte som fan på att jag skulle hälsa, jag visste inte vad jag skulle säga riktigt, och hon var nästan aldrig ensam. Att gå fram och hälsa på nån för första gången framför andra man inte känner känns rätt jobbigt. Jag har också lite svårt att prata i telefon när nån är i närheten, eller så nära så att dom hör iaf, men det har jag försökt vänja mig av med..
När jag kom hem hade hon skrivit att hon hoppades att jag inte hade sett henne och inte hälsat. Jag svarade och skrev att jag var nervös...

Dagens lärdom: Att bli uppmärksammad av blondiner (2st) stärker självförtroendet 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0