"It's the V to the A to the D-E-R (Vader!) Reconstructin' the Death Star!"

Jag har sovmorgon imorgon, hade hoppats på att göra nått kul ikväll. Har tänkt ett tag att jag skulle hälsa på lite kompisar tolv mil bort, men han som jag ringde till svarade inte. Jag ringde honom för ett år sen också, då var han i Tailand (stavas det så?). Pratade med en kompis om vi skulle ut en sväng eller bara åka och äta nått ikväll, men det blev inget, och när jag loggade in på msn så hade L skrivit att hon inte skulle följa med till Elmia. Jag har fått mer att göra i helgen med så jag vet knappt när vi kan ses igen..

Jag fick se att det var Stars Wars på tv. Jag har inte gillat dom nya filmerna, allt är så fint och rent, till skillnad ifrån dom första, där rymdskeppen är smutsiga och rostiga. Det var min syrra som fick mig att kolla på Star Wars, jag är inget jättefan men jag gillar verkligen den där världen som att utspelar sig i. Jag skulle velat vara med när filmerna var nya och gick på bio, tänk att få höra "luke, I am your father" för första gången, jag visste nog om det innan jag ens såg filmen.

Jag blev "lite" intresserad och beställde visst två boxar med alla filmer...

Nu ska jag sova, är ju helt värdelös på att ha sovmorgon men jag får försöka






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0