Var fan är min musikkarriär?!?




Magnus Uggla har sagt att han blir bättre hela tiden, som svar på dom som tycker han var bättre förr. Jag är en av dom.


I övrigt har jag inte mycket att skriva om. L har berättat en del saker som varit väldigt jobbiga, nått som kommer påverka mig för resten av livet, och nått som förändrat hennes.
Jag bestämde mig så att det är helt upp till henne hur det bie mellan oss, vill hon inte ses så är det bara för mig att acceptera det, men det ser inte ut att hon vill det. Vi sågs i Fredagskväll, det var jättetrevligt. Vi pratade och hon tvingade mig att berätta pinsamma saker och jag drack redbull, precis som vanligt, det kändes jättebra.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0