Det går åt helvete...


Fast inte för mig.

Ikväll ska på julfest, och L ska med. jag brukar akta mig för att säga att det kommer att bli jättekul, för man kan ju bli besviken, men det ser bra ut iaf.

Obama har sagt och betonar hur viktig klimatfrågan är, men inte tillräckligt viktigt för att vara med på hela mötet, ett möte som bara kommit fram till att dom rika länderna ska ge pengar till dom fattiga länderna för att hjälpa dom anpassa sig till klimatförändringarna, jag tycker väl att det vore bättre att i första hand hjälpa u-länderna så att dom ger mindre utsläpp...men vad vet jag...

Och Saab ska läggas ner. Jag har aldrig haft en Saab, däremot har jag haft ca 10 Volvos, och aldrig gillat Saab, men det känns väldigt tråkigt, både med mitt bilintresse och med tanke på jobben..

Ps. I morse var det 20 minus här, så det kanske inte gör så mycket att det inte togs några beslut på klimatmötet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0