Allmänt..typ


Igår var jag ute, igen. Jag tror jag slår rekord det här året, känns bra. Jag satt hemma och drack, kollade på Solen i ögonen på dvd, och blev kär i Lasse. Det var inte så mycket folk, men många jag kände. Kompisens syster var där, som vanligt, och jävligt snygg. Det "råkade" jag skriva också i ett sms när jag kom hem, som det blir ibland. Jag har väl kommit fram till att hon inte är intresserad av mig, utan bara är trevlig, men ibland undrar jag. Hon frågar ofta om jag ska ut i helgen och efter förra helgen skrev hon "fan vad kul det var att se dig". Grejen är ju att vi inte träffas så mycket när vi är ute. Jag går till baren, hon till dansgolvet och så träffas vi några gånger under kvällen bara, och igår märkte jag ännu mer hur olika vi är. Hon dricker väldigt sällan, men när hon gör det så dricker hon bara öl, jag dricker aldrig öl, nångång om jag blir bjuden kanske, men aldrig annars.

Nästa helg ska jag på julfest, det ser jag fram emot. Det är hos några kompisar jag lärt känna under året, dom, och alla som bor runt omkring är väldigt trevliga. Jag har bjudit med L, jag var tveksam först, för hon skulle nog ändå inte vilja gå, men nu har jag frågat iaf, och hon skulle fundera på det, bara jag inte hoppas på för mycket, men det vore jätte roligt om hon följde med, hon har bara varit med ute en gång förut, och det var midsommar förra året, och det gick väldigt bra..

En annan sak som gjorde mig tveksam är att tjejen som jag skrivit lite med kanske kommer, fast jag har ingen aning egentligen, men jag chansen finns tror jag. Om L är med kanske jag vill hålla mig mer med henne, men jag vet att det är helt fel att tänka så...

Imorgon börjar visst musikhjälpen också, det blir nog intressant att lyssna på, men jag kommer inte att önska nån låt. Jag läste det här på P3´s hemsida: "Du är inte garanterad att din önskning spelas i radio. Men vi spelar såklart så många låtar vi hinner!"
Det är klart att dom inte kan spela min önskelåt, dom måste ju spela Lady Gaga och Idol-vinnarlåten minst en gång i timmen. Jag mailade ju till dom förra året, dom svarade med att det var många som önskade såna låtar, men dom spelar ju jämt såna låtar, och nu när dom ska sända 144 timmar önskemusik så kunde dom väl göra det bästa av det med, men dom har musikläggare som vanligt. Är det en yrkesgrupp som jag känner ett hat emot så är det P3`s musikläggare..


Kommentarer
Postat av: elli

Det finns andra radiokanaler vettu. Som kanske passar dig bättre.

2009-12-14 @ 12:36:10
URL: http://www.elli.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0