I got a feeling..

That´s tonight´s gonna be a bad night...


Som vanligt hade jag sett fram emot den här kvällen, köpte chips redan i Söndags. Har varit ledig ikväll, till ingen nytta, jag har sovit och suttit vid datorn.
Kvällen har knappt börjat, och den är inte förstörd. Jag ska ut ikväll, men kan inte hitta nån skjuts, har fått syrran att skjutsa mig dit, men sen då? Jag har gått hem därifrån en gång redan, det tog fyra timmar, så det har jag ingen lust med. Alternativet är ju att vara nykter och åka dit och hem själv, men då blir det nog bara en seg kväll tror jag. Min kropp saknar en körtel som producerar ett glädjeämne, som dom flesta har naturligt, så jag måste tillsätta det ämnet, i from av alkohol. Nu låter det som jag inte kan ha kul nykter, men det kan jag, men det känns inte som det kan bli så ikväll.

Nu öppnade jag en Smirnoff ice här, så det blir att dricka ikväll.

Jag gjorde även ett "får du ligga i helgen test" på facebook, det blev 16% procent chans, inte ens slumpen är med mig.

Igår kväll ringde mamma och sa att hon och pappa skulle hämta min syster, jag tänkte inte så mycket på det, även om det verkade oplanerat, hon har ju problem så det är inte så förvånande. Ikväll sa mamma att hon hade åkt fast för att ha stulit en jacka i en affär. Jag vet inte vad jag ska tro, hon har ju problem med psyket och är under utredning, så jag hoppas väl att det är pga det, eller om det är nått desperat försök att få ihop pengar, mamma har väl sagt att hon måste flytta hem om hon inte får nått jobb.

På nått sätt känner jag att jag inte vill bli inblandad, att jag vill hålla mig utanför. Jag har aldrig kännt att jag vill ha famlijen nära så, men det har blivit bättre på senare år, fast kanske på andra plan. Det händer ofta när alla är hemma att vi har diskussioner om allt möjligt, ofta om politik eftersom älsta systern jobbar med det..

När det gäller L så tvekar jag aldrig att ställa upp för henne, men vi är ju mycket närmare varann också.

Jag var inne på lunarstorm förut, och blev depprimerad, igen. det var drygt 1400 online, det är ju ett sjunkande skepp det där, men ingen vill väl inse det kanske. Det var nya undersökningar och tävlingar och reklamplatser. Jag skulle nog kunna få fler att se reklamen om jag satte den på min bil när jag åker till L än vad dom får..

Jag återupptäckte en låt när jag var inne på lunar iaf, som handlar om hur en utekväll borde bli..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0