Oh no, it´s christmas!


Nu är julen slut. Jag är inte så jätteförtjust i julen, men det brukar var ok iaf. Idag låg jag och sov istället för att kolla på Kalle anka, och såhär långt till nästa jul blir det ju inte.

Igår pratade jag med en kompis, vi pratade mest allmänt först, sen berättade han att en kompis pappa dog i Måndags, han bara föll ihop i köket, han skulle åka iväg till vårdcentralen för att han känt sig lite dålig ett tag, men annars har han varit fullt frisk hur länge som helst. Gick och tänkte massor på det igår, vilken julafton dom fick..

I Lördags var jag på julfest, och L var med. Det blev jättelyckat, det var en kille som blev lite förtjust i henne, dom dansade en del, vi dansade också, eller jag försökte iaf, men hon tyckte det gick bra iaf. Dagen efter låg vi mest i sängen(arna) (typ), och hon tvingade mig att ta fram mina kort på mig som liten..

Jag kunde inte låta bli att tänka att det hade kunnat vara perfekt, om vi hade gjort sånt här, när det kunde ha varit vi. Känslorna är ju inte lika starka som dom har varit, men dom finns där, men det är inget jag vill ta upp, vill inte riskera nått, men hon vet att jag har lite känslor kvar.

Nu när jag satte mig vid datorn så fick jag se "tjejen som jag skrivit med"´s facebookstatus, det framgick att iaf att hon hade kille, det kändes sådär, har ingen aning om varför egentligen, visst jag var väl lite intresserad, men vi känner ju inte varann, och vi kan ju lära känna varann ändå. Jag tänker för mycket lever för lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0