"Du betyder mer för mig än nån annan."


Vi pratade idag, på msn, första gången på den vecka. Det känns som en omöjlig situation, och jag sa saker jag kanske inte borde sagt, inte på det sättet. Sitter och tittar på vad vi skrev, och jag fastnade för en sak hon skrev: "Du betyder mer för mig än nån annan." Det räcker för mig, för att bestämma mig för att jag ska göra allt för att det ska bli bra emellan oss, ingen vill ju att vi ska skiljas åt heller. Nu förenklar jag nog mycket men dte är väl bättre än att göra det svårare. Som Lars Winnerbäck sa: "Det är inte så lätt att vara männsika idag att man behöver göra det svårare"

Vi har så mycket framför oss. Hon fick en Winnerbäck biljett i julklapp, 7 månader i förväg. Så långt i förväg har jag aldrig planerat med nån förut. Jag har tänkt ibland att man inte vet vad som händer. Så att ge henne den biljtetten var ett stort steg för mig, tyvärr har hon nog inte förstått det, och jag har inte sagt nått...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0