"Every day together, always"

L har mått väldigt dåligt över att jag har dom känslorna jag har för henne. Jag visste ju att det var jobbigt för henne ibland, men inte att det var så illa. Vi sågs i Fredags. Jag sa "hej" och "hur är det", sen såg jag på henne att tårarna rann.

Det kan ha varit den sista gången vi träffades, men nu känns det som det inte var det. Jag kan inte acceptera att det ska sluta såhär, och jag hoppas att hon trodde att det skulle bli bäst att inte ses mer för att hon mådde så dålig. När jag tänkt på det efteråt så känns det inte alls som henne, att hon skulle göra så.

Sen vi sågs så har det inte funnits nån glädje i något. Inget är värt nått om jag förlorar henne.




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0