Internet och etikett..

Elinor är dåligt på att logga ut på msn, det har lett till att jag har skrivt hej till henne fyra gånger under kvällen nu, i tron att hon sitter vid datorn. Om jag får gissa så är det nog hennes ex som sitter vid datorn, och hon bara har glömt att logga ut eller nått, och jag framstår som en efterhängsen idiot..typ. Jag skickade sms istället, fick svar väldigt snabbt två gånger...det trejde har jag inte fått än..Jag kan bli väldigt sur på sånt...

En annan sak jag blir sur över...

På en community jag är med i hittade jag en en tjej :p, hon såg minst sagt bra ut, och bodde inte så långt ifrån mig. Obs. under ca 10 mil :P. Vi jobbar med samma sak också, och det är vad communityn går ut på egentligen.  Det är massa killar som skrivit till henne och jag tycker att jag inte har nått inressant att skriva. När jag var inne på hennes sida efter helgen så hade hon lagt upp en bild från när hon hade varit ute, och jag blev helt säker på att jag såg henne när jag var ute och trängdes i Lördags, och då hade jag ju nått intressant att skriva också. Så jag skrev Hej och undrade vart hon hade varit ute...det var några dagar sen.  På sin sida har hon typ skrivit "skriv nått och gör mig glad"., och framstår som jättetrevlig och så. Jag tycker inte att hon verkar så trevlig. Dessutom får jag dåligt självförtroende av sånt, att jag skulle vara för ful eller nått. Bilden jag hade var väldigt ärlig och så. Nu har jag bytt till en där jag sitter med uppfälld hoddie och gitarren, inte så ärlig kanske. Man ser knappt hur jag ser ut och jag jag inte spela gitarr..


När jag hörde texten till den här låten på riktigt första gången så fick jag en liten dröm om den perfekta utekvällen..





Kommentarer
Postat av: elli

Ibland önskar man att alla vore blinda. Det som är inuti är så fruktasvärt mycket viktigare än allt utanpå.

Men det är bara de som är blinda på riktigt som kan hävda att de inte bryr sig om det yttre och verkligen mena det.

Synd.

2009-02-20 @ 17:14:44
URL: http://www.elli.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0