"Med dig på andra sidan jorden får jag tid till ingenting"

Hon ringde mig i Tisdags natt, vid klockan ett, en timme innan planet skulle lyfta. Vid pratade och jag fick en del svar.
Hon sa nått om att vi kunde höras via sms, jag hade tänkt att hon skulle få vara ifred och det sa jag också. Då lät det som hon tog illa upp, fast hon sa inget när jag frågade.

Hon har sagt en del saker på sistone som jag reagerat på. Dom flesta har jag tänkt att ta upp med henne direkt, så det inte blir några missförstånd.
När hon ringde sa hon att jag kanske är för beroende av andra. Jag har ju känt ibland att jag är för beroende av mina kompisar som jag träffar regelbundet, som te.x om jag hade tänkt att vi kunde åka nånstans en Lördagkväll men dom inte vill, då orkar jag inte åka själv.
Men när det gäller henne så är det så mycket djupare än så. Vi var så nära, vi kunde prata om nästan allt. Det finns ingen annan jag kan göra det med, och hon har sagt att hon berättat saker för mig som ingen annan vet, men nu känns det som hon betyder mer för mig än vad jag betyder för henne, och det beror inte bara på det här uppehållet, eller vad man ska kalla det.

Jag har ofta känt mig utanför, med tanke på att hon har sambo och att det är tolv mil emellan oss. Det blir inte bättre över att hon är utomlands på semester med honom medans hon vill ha ett uppehåll.

Sen vi pratade har det känts ok, fast idag kom jag nog på att jag vet inte hur det känns, det känns konstigt iaf.... 


Den här låten har så många ord som handlar om oss på olika sätt...  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0