Någon som är saknad..


Det har gått ganska bra dom här dagarna hon har varit borta, men ikväll är saknaden större än på länge. Jag saknar att kunna berätta saker som hänt under dagen för henne, eller små roliga grejer som har tänkt på osv.
Hade det bara varit för den veckan hon är borta hade jag väl kunnat stå ut, men nu vet jag ju inte om vi kommer ha samma relation igen.
Idag har jag gått och tänkt roliga på saker vi har gjort och tänkt att det vore kul att göra nått sånt ihop igen...sen har jag kommit på att det kanske aldrig kommer hända. Det är konstigt, för bara nån dag sen var jag ganska hoppfull.

Det finns saker som har hänt som jag skulle kunna skriva om, men då kommer hon läsa det istället för att jag berättar för henne, jag vill inte ha en relation där man läser varandras bloggar istället för att prata, inte med henne iaf, fast jag har det med andra.. 

Jag skulle helst vilja sova nu, men vi ska köra ut pappas bil till verkstaden ikväll så jag måste vänta på att han kommer, det skulle bli runt tio, så jag måste sitta uppe och vänta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0