Rubriktorka...

Jag är verkligen skitdålig på att ha sovmorgon. Jag och en kompis var på Folkets Park igår, det var min idé och jag visst att det var en chansning att åka dit, det är ganska långt och jag hade inte pratat med nån jag kände i närheten, men vi tänkte att nån träffar man väl, vi träffade två, som inte direkt var kompisar. Jag drack lite, men blev inte gladare för det, så jag sov över hos honom på en jättetjock luftmadrass. Jag somnade runt två, och vaknade ungefär vid åtta, värdelöst, för nu är jag skittrött, och jag har sovmorgon imorgon med, men jag vet inte om jag orkar göra nått ikväll, och om jag går och lägger mig nu så blir det tidigare än vad jag lagt mig när jag jobbat.
Är to.m för trött för kebab. Jag var rätt sugen på det förut, och tänkte att det vore ett bra sätt att avsluta dagen, med tanke på att jag åt en semla och en trekilos (lätt överdrift) chokladboll till frukost. När jag åkte hem idag så stannade jag och tog ut pengar, tvärs över gatan låg ligger ett cafe, som var öppet..var inte tänkte jag...

Jag ska lägga mig i soffan och kolla på Scrubs. Jag köpte en box med sex säsonger. Tyvärr blir jag lite nere av Scrubs också. Jag tycker att jag känner igen mig i JD och Elliots relation, och sånt som jag försökt att inte tänke så mycket på har kommit upp till ytan igen..men det är ju också kul..Scrubs alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0