Rubriksättaren har gått ut i strejk...

För (ca) 27 år sen blev jag utmanad av http://dansantakossan.blogg.se/, Man ska ta den sjätte bilden i den sjätte mappen. Egentligen gillar jag väl inte sånt så mycket, men man får väl anstränga sig lite :P. Nu gjorde jag om lite. eftersom den sjätte mappen innehöll två clipartbilder, blir tråkigt då. Jag har ingen vidare ordning bland bilderna heller, så jag tog den sjätta bilden bara..

 

Det här är en modern Volvo D5 motor som sitter en en mindre modern Volvo 260. Jag har har varit mycket intresserad av bilar, tills för två och ett halvt år sen då jag hade en 240 som jag lade ner massor med jobb på, och den var inte ens fin. Jag gav upp när en ventil gick sönder, då hade jag bla, renoverat bromsarna runt om, bytt fjädrar och dämpare fram och bytttopplockspackning. Då fanns det en särskillt skrotningspremie för besiktade bilar, så jag fick 4000 för den, jag gav 5´, men hade väl lagt ner lika mycket på den.
Nu börjar intresset komma tillbaka. Kan vara svårt att tro att jag inte varit intresserad ett tag eftersom att jag har fem bilar, men detär bara en jag har tänkt att ha kvar, min Cheva. Den har varit trasig i ett och ett halvt år snart, men jag ska försöka fixa den till våren, och sen ska jag försöka ha en Chevasommar. Den är väldigt tuff faktiskt, och den går utmärkt att sova i.

Jag har lyckats se en säsong av Scrubs på två dygn. trots att jag har mycket mer är ett heltidsjobb, men jag är ju väldigt trött också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0