Att ta vara på möjligheterna...

Jag kollade lite på Tiger lou´s hemsida, Rasmus hade lagt upp en länk till en webshop där han sålde några gitarrer, den billigaste kostade 6500:-, den dyraste 32000:-. Det stod både mailadress och mobilnummer. Möjligheten finns alltså att ringa upp Rasums Kellerman och köpa en av hans gitarrer, och om han inte flyttat till Berlin än så är ju chansen stor att träffa honom också. Men jag vet inte vad jag ska ha den till riktigt, jag kan inte spela ,än, och att ha den bara för att den tillhört honom känns dyrt. Dessutom tog jag ut en lön på 7000:- för några dagar sen, och då tog jag till lite extra. Jag kan ju ta ut mer men jag vill inte slösa...
 


Rasmus Kellerman är han som sjunger för dom som inte vet..





Kommentarer
Postat av: elli

Men att bara ringa och stämma träff då?

Du vore min idol!

2009-01-24 @ 11:47:59
URL: http://www.elli.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0