Ett i-landsproblem

Här kan man köpa en dyr skiva, som finns i 500 ex. Jag är ganska sugen men det känns lite onödigt att lägga 1500:- på nått jag aldrig kommer våga spela, och låtarna har jag ju redan...men jag får se...

Annars så har jag lärt mig en fjärdedel av första melodislingan av Shoreline med Broder Daniel. Det är en härlig känsla när man kan säga igen melodin man spelar, iaf som nybörjare..

Jag kommer ihåg att när jag hörde Shoreline och såg videon när den var ny så fick jag en längtan efter att stå på en scen, att vara en del i något stort, om än bara en liten del i det stora.

Här är också en jävligt bra låt. Det kan vara lätt ibland att skratta åt en en långhårig skäggig man i kafta´n som hoppar runt på scen, men inte om han heter Ebbot...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0