Finner inga ord

Halva dagen har varit skit. Kom in sent och kom på att det var grammisgala ikväll. Tittade lite och blev på ännu sämre humör, men jag gav det en chans, och några till. Tills årets låt skulle utses. Emd vann med Jennie let me love you. Vad är det för sjuka människor som röstar egentligen?

Jag försöker undvika saker jag blir sur av. Som idag, när jag slog på radion och hörde "styrelsen" i P3 populär prata om artiser som inte vill göra interljuver och Winnerbäck. Jag tänkte först att jag skulle lyssna efteråt på hemsidan, men sen kom jag på att jag bara skulle bli sur. Dessutom var Shire från mtv med. Han måste vara världens vidrigaste människa. Jag skulle hellre dela lägenhet med Thomas Qvick än med honom.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0