I brist på annat

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hm, jag köpte den dyraste bilen hititls. Sen var jag lycklig i ett dygn i sommras också..

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag gav nog inte ens några

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Vänner vet jag inte, men folk man känner till iaf.

4. Dog någon som stod dig nära?

Nä, men pappas svåger. Men honom hade jag inte träffat på många år.

5. Vilka länder besökte du?
Södermanland och Småland :P

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Lycka, kärlek och mer livemusik. (billjetten till Hultsfred har jag iaf)

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
21 Juni ochj 23:de Augusti

8. Vad var din största framgång 2008?
Jag har visat mycket mer ödmjukhet och att jag bryr mig om människor, eller särskillt en egentligen. Jag gick inte i konkurs heller..

9. Största misstaget?
Att hoppas och tänka för mycket

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har väl kanske vari förkyld och lite ont i ryggen ibland, annars är det inget.

11. Bästa köpet?
Ja, inte är det nya bilen iaf. Mobilen funkar ju bra.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Grejer till företaget måste det varit.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Japp (21/6)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?

Hm, ja. Famous blue raincoat.. I´ll be gone och hela A partail print skivan kanske

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare. Tänkte för ca att år sen att det skulle bli ett skitår, och jag hade rätt. Visst fanns det roliga stunder också, men det som känns viktigast har kännts väldigt jobbigt ibland. 

16. vad önskar du att du gjort mer?
Åkt till Hultsfred, inte varit så beroende av vad kompisar ska göra på helgerna, hållt kontakten med gamla kompisar.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Tänkt och hoppats..

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma med familjen, som vanligt

19. Blev du kär i år?
Ja, jag har varit kär hela året

21. Favoritprogram på TV?
Lost, Erik och Mackan, Dödlig fångst och American Hotrod

23. Bästa boken du läste i år?
Bok ? :P

24. Största musikaliska upptäckten?
 Lowood. www.lowood.se , och Motorhead 

25. Något du önskade dig och fick?
Winnerbäck Solen i ögonen dvd

26. Något du önskade dig men inte fick?
En bil :P, lite skivor och annat.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Jobbade som vanligt, sen kom L hit på kvällen.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om det blev vi och vi levde lyckliga i alla våra dagar.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Som alla andra år, men mer luvtröjor, har köpt tre hitils, alla på konserter.

31. Vad fick dig att må bra?
Vänner, sprit och L.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Vet inte om jag var sugen på nån, men Therese i Lowood kanske, hon har ju varit med i morgonpasset så hon räknas ju som kändis, stod ju brevid henne på Tiger Lou.

33. Vem saknade du?
L och mitt livs kärlek, fast det är ju samma förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0