"So I can prove to you that i´m so much better than him"

Det gick jättebra igår. Jag hoppades att hon skulle muntra upp mig när hon kom, och det gjorde hon. Hade mått dåligt större delen av dagen, med.värk i ryggen och så. När hon kom satt vi i soffan och pratade lite, sen ville hon se bilder på mig när jag var barn, det ville inte jag, men jag gav mig och tog fram albumen och gick och duschade, när jag kom upp i sovrummet igen så låg hon i sängen och tittade på korten, och när hon låg där var hon världens vackraste, snyggaste och sexigaste jag någonsin sett, hon låg i min säng.

Vi åkte och bowlade sen, vi blev sena och hann bara spela i 40 minuter, men det var jättekul. Jag har inte bowlat sen i högstadiet. Jag vann....inte, och det fick jag höra några gånger sen.
Vi köpte med oss mat hem, och såg lite på tv. Sen hade vi lite kuddkrig, efteråt satt vi i köket, hon rökte och drack cola, jag drack bara cola, vi satt och pratade en hel del, om det mesta, det kändes jätteskönt att bara kunna sitta och prata om allt, även om vi pratade lite om jobiga saker så kändes det aldrig jobbigt. Det är så skönt att kunna säga precis vad man tänker.

Jag älskar verkligen henne...

En gammal favorit:



Kommentarer
Postat av: elli

Courtney Love är grym...

Hon ska tydligen släppa nytt i år... Det kommer bli minst sagt spännande...

Är Hole utdöda förresten?

2009-01-12 @ 20:07:12
URL: http://www.elli.nu/
Postat av: Emelie

Hejsan!

Tack för din kommentar!

Du skriver riktigt riktigt bra! har läst en del, och det verkar som att du är olyckligt kär?? stämmer det?? var i landet bor du??

2009-01-13 @ 19:36:25
URL: http://dansantakossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0