"The Mirrors Truth"

Det är alltid lika skönt att klicka på "skapa" när man ska skriva nått här, då känns det som att man skapar nått :P.

Jag mår rätt bra fakiskt. Det känns bra.

Jag ringde L igår, vi pratade i en och en halv timme, fast inte så mycket om oss och så. Idag har jag känt mig hoppfull, att vi kommer att lösa det här, hoppas bara att hon också tror det. 

Sen Elinor och jag träffades för några veckor sen så har vi haft rätt mycket kontakt, det känns också jättebra. För ett år sen trodde jag att vi aldrig skulle ses mer. Sen träffades vi en gång förra året och efter det så trodde jag att vi skulle ha mer kontakt, men så blev det inte, men nu sms:ar vi nästan varje dag.

Känns skönt att man kan hitta tillbaka till nån man har trott att man har förlorat..


Men jag hatar Håkan Hellström :P. Han får massa priser fast att han gjort en skitdålig skiva. Jag har köpt den och blev jävligt besviken. Om jag vinner ett musikpris nångång, då ska jag kräva pengarna tillbaka av Håkan personligen, när jag håller mitt vinnartal. Eller om jag träffar honom nångång, då ska jag försöka få honom att ge mig 150 spänn....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0