"You Got Nothing On Me"

Sen jag skrev sist har det hänt ännu mer saker så jag får nog dela upp det lite.

Jag skulle ha sovit för över en timme sen, men jag har suttit och slökollat på youtube, blir så trött på mig själv.

Ikväll skrev E på facebook at hon hade väldigt tråkigt, jag tänkte att jag kunde ju sms:a henne så blev det kanske lite roligare. Hon svarade rätt snabbt, första gången, det blev ingen andra gång, trots att jag skickade det andra två gånger. grejen är ju att det inte första gången, är alltid så. Vill jag fråga nått så får jag göra det i det första sms:et, annars får jag kanske aldrig svar, och på msn säger vi aldrig hejdå, utan hon slutar skriva bara.. Det är väldigt svårt att prata då, för några dagar sen frågade jag om hon hade lust att ses nått framöver, hon skrev nått om jag kunde komma ifrån som jag inte förstod riktigt, och det skrev jag till henne..inget svar.. så jag får ju börja om igen, och fråga om vi ska ses och så.. Fast jag känner väl mig inte så jävla sugen när hon håller på såhär. 

Jag kommer ju håg ju början på året, när vi sågs efter att inte ha setts på ett år, det blev många sms en period, mest från henne faktiskt. Jag kände att jag ville bara umgås och se vad som hände, även om jag hade små förhoppningar (men inte så mycket känslor). Sen blev hon ihop med en kille och jag blev väl lite ledsen ett tag, men tänkte försöka hålla kontakten iaf..

Med L kan jag bara fråga om hon har fått medelandet, och varför hon inte svarat, det kan ju komma bort ibland, men jag känner mig inte så bekväm med E..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0