Ett blogginlägg om ett blogginlägg..

Jag läste i L blogg nyss. Hon hade skrivit ett långt inlägg, och jag var livrädd först, för det kändes som ett avsked, och det var det, men bara att hon ska sluta skriva. Det känns lite sorligt, men inget direkt jobbigt. jag känner lite att jag måste bli bättre på att prata med henne, hålla bättre kontakt. Om hon har mått dåligt har jag ibland fått reda på det genom bloggen, eller hur hon tänker och känner om vissa saker, nu måste jag få henne att berätta för mig istället..

Jag blir så rädd när hon skriver att hon inte vill leva händerna på sjukhuspersonal. Hon lever hellre lite mindre, lite kortare. Jag vill inte behöva gå på hennes begravning..

Samtidigt känner jag ibland enorma skuldkänslor för det som varit... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0