Hon var hos mig för exakt två veckor sen...

I morse kunde jag inte tänka på nått annat än hur det är med L, sen gick det över till ett försök till övertygelse om att dte inet var så farligt egentligen, plus att jag var inne rätt mycket i jobbet. Jag försöker fly, iaf ifrån tankarna, jag kan inte riktigt hantera det är, det skulle nog kanske dom flesta inte klara kanske..

Var hos några kompisar ikväll, ville komma bort lite, det funkade väl inte så bra. Vi såg på film och det var massa saker som fick mig att tänka på henne.

När jag sitter vid datorn ibland känns det nästan som att hon redan är borta. Bloggen uppdateras inte längre, och hon kommer inte logga in på msn mer. Undrar hur många timmar vi pratat där egentligen ? Vid den här tiden för bara några dagar sen så loggade hon in, och vi pratade i en halvtimme, jag var väldigt trött så det blev inte mer. 

När jag åkte hem kände jag att det inte spelar nån roll om det skulle kliva ut en älg framför bilen, att leva ett liv utan L är ingen jag vill, då spelar det ingen roll längre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0