Dancing bear..


Jag nöjer mig med en låt ikväll, är sjukt trött..

När jag gick på gymnasiet så spelades den här låten på mtv/ztv. En kompis tyckte att videon var dålig. Så jag kontrade med att dom hade en dansade björn med, alltså den självklara kopplingen att en dansande björn är lika med bra. Tingeling har ju också en dansande björn, och den är ju en hit.

För tillfället tänker jag på hur jag ska göra för att allt ska kännas så bra emellan L och mig som det gjorde för några månader sen, inte för att det känns direkt dåligt, men det känns inte lika nära på nått sätt, vi hade ju faktiskt inte setts på åtta veckor. jag har en massa ideér om är och hur vi kan ses och vad vi kan göra, men just nu känns rädslan att bli besviken större än gläjden att ses, att få höra gång på gång att hon inte har tid...


Kommentarer
Postat av: elli

Fantastisk låt!

2009-03-25 @ 20:35:46
URL: http://www.elli.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0