Hjälp..

Jag blev vän med den där snygga tjejen på communityn, så så ful var jag visst inte :P, men det är nog bara jag som tänker så.
Nu ska jag ju bara ta och skriva nått skirbra, genomtänkt och intressant, men vad?. Jag tänker antagligen alldeles för mycket på en sån enkel sak. Jag tänkte bara skriva "  Hej. Allt bra? Vad har du gjort i helgen?, men det kommer ju runt fem stycken andra också skriva. Don Juan körde ju mycket med komplimanger, och han fick ju ligga to.m, inte för att jag ute efter det, men det gick ju bra för honom iaf, men jag är varken snygg ( det var ju Johnny Depp som spelade honom, fanns han ens på riktigt? Don Juan alltså, fast jag har ju aldrig sett att Johnny Depp finns heller.) eller har mask, och skulle jag ha mask skulle jag ju bara vara konstigt..

Kom gärna med förslag vad jag kan skriva till henne. Dels handlar det om att lära känna en snygg tjej som jag verkar ha mycket gemensamt med, men också att kanske träffa lite nya människor, det vore inte alls dumt...

Kommentarer
Postat av: elli

Gör lite research. Kolla vad hon gillar för musik eller vad hon har för intressen och använd dem som samtalsämnen. Då kommer hon tycka att det/du är inressant. Och fråga aldrig, aldrig, ALDRIG vad hon ska göra i helgen eller vad hon gjorde förra helgen. =P

2009-03-05 @ 21:38:10
URL: http://www.elli.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0