Tankar

Igår var jag uppe halva natten och kollade på Scrubs, och tänkte. Det har kommit tillbaka en massa tankar och känslor sen jag började kolla på det. JD hade en dejt och dom låg i varsin solstol och kollade på stjärnorna. Ett riktigt romantiskt ögonblick, tänkte jag, och tänket att sånt bara fanns på tv. Sen kom jag på att jag haft ett väldigt speciellt ögonblick.
Jag och L hade varit på Winnerbäck, vi hade känt varann i ca tre veckor. Jag hade bjudit en tjejkompis innan men hon hade fått nått utbrott och hade slagit sönder sin hand, vilket jag är väldigt tacksam över. Får nog tacka henne om vi ses på lördag :P.
När konserten var slut så vände hon sig om och vi kysstes, första gången den kvällen. När vi kommit ut så skulle hon röka, men jag försökte förhindra det, men gav mig rätt snart, som vanligt. Vi gick till bilen och satte oss på huven, och såg ut över Vättern, det var den första Juli och det var mitt i natten. Bilden jag har av oss som sitter på min rostiga 240 och ser ut över sjön är en bild som mycket väl skulle kunna finnas på tv, men den gången var det på riktigt...

När jag tänkte på allt det här igår så  kände jag att det hade varit skönt att prata med nån om alla tankar jag har, eller inte nån, utan med L. Men hon finns inte att prata med just nu, och kanske aldrig mer....jag skulle aldrig klara av det om det blev så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0