"The life long love of his heart"

Jag pratade med L idag på msn. jag frågade om vi kunde ses på Söndag, jag hade tänkt att ta sovmorgon då, och då kunde jag ta ledigt hela dagen med tänkte jag, men hon hade inte tid. Hon skulle på bröllopsplanerarmiddag. Då började jag tänka. Det är hennes killes bror som ska gifta sig, och hon ska vara med att planera. jag har två systrar som hon aldrig har träffat.

Sen idag har lusten att ses försvunnit, och jag tror nu jag vet varför..Jag är rädd.

Jag är rädd att det inte ska kännas lika bra som förut, som vanligt, att det hart blivit annorlunda. Jag är rädd att bli ledsen för småsaker hon säger, att jag ska börja jämföra. Jag är rädd att känna mig utanför emot henne kille, är rädd hon ska vilja ha ett nytt uppehåll igen om vi börjar ses igen. Jag är rädd att hon ska komma på att hon klarar sig bra utan mig. är rädd för att må dåligt.

Jag känner en lust att ta tag i saker nu, tänkte ringa en kompis från gymnasiet och höra om det händer nått hos honom i helgen, jag har bokat besiktning på en bil som inte en helt komplett. Idag läste jag att en tjejkompis, eller jag känner henne lite typ, jag känner hennes kille mer, och gick i samma klass som hans bror, att hon ska ha fest i April. Sen jag var på återträff så har jag fått bättre självförtroende när det gäller att träffa folk, att dom faktiskt gillar att träffa mig. Så jag ska nog höra om jag kan komma på festen, dom bor på samma ställe som min klasskompis, jag har inte varit där sen studentbalen, för fem år sen..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0