" To feel"

 Jag skulle lägga upp en låt från youtube, men den fanns bara i en kort version helt plötsligt, så nu blev jag sur. Jag är väldigt trött också. Var uppe till halv tolv igår och umgicks med lite nya vänner. Dom heter JD, Elliot Carla och Turk. Kollar väldigt mycket på Scrubs faktiskt. Det var så skönt igår, låg i soffan såg inte vad klcokan på vägen visade eller hade mobilen i närheten, bara tryckte på play all episodes..

Vet inte om jag har så mycket att skriva om för tillfället. Jag tänker ju mycket på L och hur det kommer att bli. När vi pratar så känns allt jättebra, som förut, men hon har ju sagt att hon behöver tid och jag försöker ge henne det. Känns lite jobbigt bara när hon har skrivit i sin blogg och det känns som hennes liv fungerar utmärkt utan mig..men det är nog bara jag som tror..

Jag skrev till den där tjejen igår, sen stängde jag av datorn. Det kunde ju ha börjat bättre när jag skulel skirva, en kompis till henne hade skrivt "Hur går dte med pojkarna? Du har ju så många att välja på ;)" . Hejdå självförtroende..
Grejen är väl att jag är självkritisk så jag tycker att mina ord "låter" tillgjorda och töntiga, medans det inte är några problem om nån annan skulle skriva samma sak....

När jag tänker på kärlek och sånt så tänker jag att det vore kul om jag hade en tjej som skulle tvinga mig till att göra saker jag inte vill, fast på ett glimten i ögat sätt, i samma stund så kom jag på att L var just en sån tjej..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0