"Go With The Flow"

Fick en skitbra idé. Istället för att lägga in en låt sist så lägger jag den först, så kan man lyssna på den när man läser. Det är ju märkligt att en ganska känd musikvideo inte finns med på youtube.






 
Jag blir nästan aldrig utmanad att svara på frågor och sånt, därför har jag inte tröttnat på det. Eftersom jag enligt säkra källor ( Elli.nu ) är en geni så har jag fått äran att svara på en fråga, men jag tog med allihop. 


Vilken låt tycker du verkligen inte om?
Ta vilken som helst från P3:s spellista, eller meldodifestivalen..

Tar du ofta tupplurar?

Nä, men det händer att jag somnar när jag är trött, särskillt när jag ligger ner.

Vem kramade du senast?
L

Om du skulle vara ett träd, vilket träd skulle du vara?

En ent (sagan om ringen) så klart 

Vad åt du till middag?
Potatis, fläsk och sås. 

Vad köpte du senast?

Köpte lite rörgrejer igår

Vad lyssnar du på just nu?

En Bopperslåt, den är inte så bra, men jag orkar inte byta

Vilket väder gillar du mest?
Fint väder :P

Vad finns på ditt nattduksbord?
En penna tror jag, och mobilen ibland.

Säg något till personen som utmanade dig:

Jag funderar på att starta ett bloggbråk, du är ett lämpligt mål :P.

Favoritresmål?
Resa ? Jag har aldrig rest nånstans, åkt bil har jag gjort mycket, det är INTE samma sak.

Nämn några saker du inte kan leva utan:

Om man bortser från det nödvändigaste som luft och vatten så skulle jag ju klara mig utan nånting, viljan att överleva är stark, man kan ge upp hur många gånger som helst, men man kämpar fortfarande på, men psyket skulle ta stryk.


Vad skulle du vilja ha i dina händer just nu?
L, eller en trisslott med vinst

Vad skulle du vilja bli känd för?
Min musik (som inte finns än ), mina texter, mitt sätt att sticka ut 

Vad skulle du vilja bli av med just nu?
Första tanken var L:s pojkvän, men eftersom jag ska bli en bättre människa så säger jag mina känslor för henne och avståndet emellan oss.

Om du kunde resa varsomhelst i världen inom en timme, var skulle du resa?
Söndermarken i Köpenhamn.

Vem skulle du helst vilja fastna i en hiss med?
John Mclane så klart, han tar sig ju ut som ingenting.


Det var dom "tråkiga" frågorna.

Nu till dom roliga.


Om du fick slå någon i fejset hur hårt du ville, vem skulle det vara och varför?

Hm, roligast vore ju vem som helst, typ kassörskan i affären. Varför? eehh ja....

Vem är du mest avundsjuk på och varför?

Michael Lindgren, aka Dj trexx. han är lång och snygg, han kan sjunga och får göra massa roliga saker.

Vad är det absolut pinsammaste du någonsin gjort?

Jag kan faktiskt inte komma på vad det kan vara.

Vad är det elakaste du gjort?

Det har jag lovat att inte skriva om..

Anser du dig vara smartare än den som utmanade dig?

Nej, tyvärr :P

Skulle du döda en person du inte visste vem det var för att rädda fem vänner?

Det beror ju på vilka vänner och vem det var jag skulle döda. Det finns ju vissa jag skulle kunna döda utan att vinna något..


Och tll sist frågan som jag föreslog:


Är det en mango?
Nej, det är en papaya.


Kommentarer
Postat av: elli

Wohooo!=D

Bloggbråk är ju dessutom bra besöksgeneratorer!

Jag kan se Aftonbladets rubriker.

"Bloggbråket mellan elli och Magnusevangeliet har eskalerat till ohanterliga former."



Jag ger bollen till dig. Var så god att börja bloggbråket!;D

2009-03-27 @ 09:08:22
URL: http://www.elli.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0