Big Chill


Jag har tänkt lite på hur det har blivit emellan E och mig.

Jag hälsade på henne för lite över ett år sen, första gången på över två år. Efter det sa vi att vi skulle höras mer, det blev inte så. Vi pratade nångång ibland på msn, men inget mer. I vintras skulle jag till Stockholm en sväng, och hon bor på mitt emellan typ. Så vi sågs några timmar på Max, satt och pratade länge, det här var ett tag efter att det tagit slut emellan hon och hennes kille.
Efter det så smsade vi rätt mycket, särskillt hon, vilket var annorlunda. Vi pratade nångång om att hon hade bilder på sig själv som jag inte fick se, jag tjatade lite, mest på skämt, att jag ville se dom. En kväll när vi pratade och hennes bilder kom upp så skickade hon en bild. Den var på henne i underkläder, det är ingen som gjort nått sånt förut. Även innan det så hade jag känt mig attrahaerad av henne, och jag hade ju varit kär i henne förut, så det kändes lätt att gå tillbaka till gamla mönster, så blev det inte, som tur var.

För ett tag sen så fick jag se på facebook att hon hade ett förhållande med en kille, och vi har nästan ingen kontakt idag. Jag blev väl lite "sur" över det först, men det gick över efter ett tag, men hon hör inte av sig längre. Vi hade mest kontakt emellan hennes förhållanden. Vet inte alls hur hon tänker och känner, men det känns konstigt när jag tänker på det..

För typ en vecka sen så var hon inne på msn, jag tänkte att jag skulle ta tag i det lite, och skrev till henne, men det var hennes mamma som var vid datorn, då kändes det inte kul längre, orkar inte hålla på och "jaga" henne, hon kan skriva om hon vill prata..


Ett band jag återupptäckt, ska köpa alla deras skivor sen nångång...














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0