Hallelujah moment..

I Fredags när jag och L var på Max så hörde jag musik spelas lite svagt i deras högtalare, jag hörde efter en stund att dom spelade Tiger Lou med The war between us. Den låten har nog aldrig P3 spelat. Jag kom på idag att Max borde starta en radiostation..

Jag mailade Rasmus Kellerman (tiger lou) ikväll och frågade om det blir några livespelningar i sommar. Jag tyckte att jag ville veta det :P.

Just nu snurrar Arakiskivan i vinylspelaren och Tiger Lou på youtube. Jag har tänkt lite på det här med min musiksmak, och den där tjejen jag skriver lite med, och många andra med för den delen, som gillaratt bugga, mycket. Jag har träffat många såna den senaste månaden. Jag gillar att lyssna på Araki på vinyl. Araki är ett sidoprojekt av Rasums Kellerman, har bara skivan på vinyl, men hittade på cd idag. Jag trivas med att få musiknörda ibland.

På facebook hittade jag en tjej som jag känner men träffar väldigt sällan- Vi hånglade en gång på en utekväll, men jag  är kanske bara tragisk genom att komma ihåg det, vet inte om hon kommer ihåg det. Jag har väl funderat ibland på om det skulle kunna bli nått emellan oss, svaret blev alltid nej, och sen vi blev vänner på facebook har jag blivit mer och mer övertygad. Hon är tokig i melodifestivalen. Jag kommer ihåg sist vi träffades ute, det var kanske i Februari (vilket år minns jag inte). Jag kommer inte ihåg vem som sa vad, men det gick ut på iaf att vi inte skulle ses på minst sex veckor, för att melodifestivalen skulle dra igång.

Nu kanske det är lite fel att avvisa nån pga musiksmak, men vi är olika på många andra sätt också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0