Mad world

Skrev det här igår, men då lade uppkopplingen av så det fick bli idag istället.

Det har känts bra ett tag nu, det är nog därför jag inte skrivit på ett tag. Men nu skriver jag igen..

Vi var ute igår, och idag har jag haft Söndagsångest som tagit rätt hårt på mig, inte för det hände nått jättejobbigt, bara att jag tror jag framstod som en tönt hos några tjejer jag pratade med igår och hos Björn Rosenström, mer orkar jag inte skriva om det ikväll.
Jag försöker att inte bry mig om vad folk tycker om mig och så, men nu sitter jag ju här och känner att det är jätteviktigt. En tönt får ju aldrig nån flickvän..typ..

Jag satt och googlade lite och kom in på pixbox (om det heter så), kom på att L har sagt att hon hade bilder där, så jag letade upp hennes konto och såg lite bilder som hon hade, så en på hennes kille och fick en konstig känsla över mig, en känsla som jag inte ville känna mer, så jag stängde ner och tänkte att jag aldrig skulle kolla där igen. Vet inte varför jag kände att det var jobbigt, men är livrädd för att känna så, det har ju gått så bra ett tag nu..

Vi sågs igår i några timmar, det var jättehärligt, det var ett tag sen sist, och hon fick mig verkligen att känna att jag varit saknad. Kändes inte alls jobbigt när hon ringde sin kille. Jag funderar på att bjuda hit henne i helgen...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0