Vägen till toppen är uppför, och när man är där finns bara en väg...neråt..


Jag skirver inte så mycket längre, jag kanske har gått med i det här med bloggdöden. Expressen är lika jävla dumma som vanligt. Dom har en lista med folk som slutat blogga. Både Henrik Schyffert och Leif GW Persson slutade förra året, i Mars och Juli..

Jag har ofta känt att jag behöver skirva av mig när det har känts jobbit, men det känns som det börjar vända, och andra saker jag tänkt att skriva om har inte blivit av.

 Jag känner en harmoni i mitt liv jag inte har känt på ett tag, en balans. Jag har såklart haft svackor, men vägen upp igen har inte varit så svår.

För några dagar sen var det sämre än på länge. L ville att jag skulle kolla på hennes bilder på pixbox, på hennes häst. Då blev jag tvungen att skriva att jag varit inne och tyckt att det kändes jobbigt när jag såg bilder på hennes kille, då blev hon ledsen, och jag blev också ledsen för att ha gjort hennes ledsen. Jag tänkte mycket fram och tillbaka på det där. Te.x om jag kollat alla bilder (inget som hon har begärt) och mått dåligt, så skulle ju ingen må bra av det. Hon sa att alla hennes andra vänner hade varit inne och kollat, och då kände jag att jag inte skulle vara sämre. Jag gick iaf in och kollade, men jag undvek ett album som hade flest bilder på dom två. Det fanns andra bilder på dom, men det kändes inte så jobbigt att se, det var mer rädslan att börja må dåligt igen som gjorde att jag inte ville se.
Det var en bild på dom två som kände lite jobbig, dom satt brevid varandra, och hon tittade på honom på ett speciellt sätt, det syndes att hon tyckte väldigt mycket om honom, hon har kollat på samma sätt på mig, men jag vet inte om hon inte gör det längre, eller om jag bara har hittat på det.. 


Det fanns en tid när The Sounds var bra, och när Maja var en av världens snyggaste och tuffaste tjejer. Nu känns det mer som att det handlar mest om attityd och mindre om bra låtar, dom har iaf mer attityd än bra låtar, men här är en av dom..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0