"Where is my mind?"

Kom hem för en stund sen, känner mig nere, vet inte varför riktigt. Har gått igenom hur mycket jag ska vara ledig Juni och Juli. Egentligen blev det ganska bra, men det var några dagar jag inte kom ifrån, som jag verkligen hade velat vara ledig. Men va fan, jag är ledig över hela midsommar och hela Hultsfredsfestivalen, det är ju inte så dåligt egentligen. Förra året var jag inte ledig en enda dag..

När jag satte mig vid datorn och kollade mail och facebook och sånt så hade den-där-tjejen-jag.skrivit-med (måste komma på ett bättre namn) lagt upp en bild i bilddagboken, vilket alltid är trevligt. Det var bara en bild och nedanför stod det typ "det ultimata love/sex quizet", där hon hade svarat på frågot om kärlek och sex. Det började "bra", det var väl lite dött på den fronten för hennes del, sen svarade hon att hennes längsta förhållande hade varat i 2,5 år, och att hon dumpade mer än blev dumpad, och att hon hade haft sex med 2 personer i år. Inget konstigt egentligen, om man inte är som jag.
Jag ser bara en massa olikheter, ett avstånd som betyder att det inte ens är att tänka på att jag skulle kunna få nån som hon. jag har aldrig haft ett förhållande, därför vet jag inte om jag blir mer dumpad än dumpar, jag känner mig som en som blir dumpat och jag har absolut inte haft sex med 2 st i år, eller ens förra året, och när det gäller sex är självförtroendet i botten. Jag trodde först att vi var ganska lika, vi jobbade väldigt mycket och med samma saker och så, men nu vet jag inte..

Det värsta är att allt det här finns bara i mitt huvud, jag har ju aldrig ens pratat med människan, men jag vill ju gärna det, med jag har sumpat den chansen jag har fått, än så länge. Det känns för tidigt att säga att jag är intresserad, egenltigen. helst skulle jag bara vilja umgås lite förutsättningslöst med nya människor, men jag tänker ju för mycket så det går ju inte. Jag har redan tänkt på hur en framtid med henne skulle se ut..

Rent ytligt är vi ju också väldigt olika, hon är jättesnygg och populär, jag är deppig och enstöring, även fast det har blivit mycket bättre, men allt det är leder ju bara till begränsningar, att kategorisera. L är ju och väldigt snygg och populär, men hon ville ha mig iaf, så mina tankar stämmer ju inte, men dom ger sig inte endå.. 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0