Ingen rubrik idag


Jag är en vidrig människa.

Jag kollar på Mtv.
Jag kollar på A double shot at love
Det är ingen här som håller en pistol mot mitt huvud.

Jag har läst att en av tjejerna som är med omkom efter inspelningen, känns rätt sorgligt varje gång jag ser henne.

Efter helgen har jag gått och funderat på om en kompis syster är intresserad av mig, men just nu när jag skriver det så känns det inte så troligt. Vi har skrivit lite på facebook och bilddagboken, vi sågs ju i helgen med. Hon är snygg och väldigt trevligt. Hon blev ihop med en kille lite innan jag lärde känna henne, men nu verkar det som det är slut. Jag har tänk en del på henne, fast jag inte vill. Jag vill bara låta saker hända, om det händer nått, inte tänka en massa. Har funderat på om man kan skjuta bort halva hjärnan så jag kanske kan tänka som normala männsikor. Men det är visst farligt att göra så, man kan visst dö, och om man inte gör det så ser man för jävlig ut.

Han kanske bara är trevlig, det finns ju såna männsikor, har jag hört..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0