Jag kan inte återvända, en brottsplats måste vila.


Ikväll funderade jag lite på när L och jag träffades, tänkte om man skulle fira det nästa år, då är det fem år sen vi träffades. Jag loggade in på lunar för att kolla i min dagbok när det var vi träffades, det var ett bra tag sen jag var inne där, som att komma tillbaka till ett ställe som har gått ner sig rejält sedan man upplevde sina glada dagar där.
Jag och L träffades den 7:de Juni 2005.

När jag var inne på Lunar så hade en tjejkompis från gymnasiet skrivit i sin blogg, för två månader sen. Hon hade visst gjort slut med hennes kille och blivit ihop med en ny, och det har visst inte gått så bra det heller, har jag sett på facebook.

Det går inte bra att skriva ikväll...


Kommentarer
Postat av: Sis

http://www.youtube.com/watch?v=btaLIXDlBFE&feature=PlayList&p=D13914DC6C6BA610&index=14

2009-11-13 @ 14:32:37
Postat av: Sis

Opps, för snabb på knappen..



En för mig väldigt talande text. Känns som att (om jag nu kunde skriva bra sångtexter, vilket jag tyvärr inte kan) jag skulle kunna skrivit de orden en gång i tiden...

2009-11-13 @ 14:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0