Här skulle det ha varit nått låtcitat, men jag kom inte på nått som passade..


Jag kom in från jobb nyss, blev en lång dag.

Igårkväll ringde jag L, men hon svarade inte, men hon ringde upp senare, vi pratade nästan en timme, men mot slutet så sov jag nästan, så vi avslutade då, det känns inte så bra att nästan somna när jag pratar med henne, men jag hoppas att hon förstår.

Den där tjejen jag skrivit med har jag inte skrivit med så mycket. Har inte tänkt så mycket på det heller, men idag hittade jag hennes systers blogg, där hon bland annat skrivit ett inlägg om hennes uppväxt och så, och om hur det var när hennes bror blev svårt sjuk. Hon skrev också om hur hennes syster (som jag skrivit med) har råttor i sin bil, för att det är så mycket saker i den. Det tyckte jag var väldigt rolig läsning, och gjorde mig lite mer intresserad av henne, låter konstigt, jag vet.
Nu ikväll läste jag att hennes syster varit hos henne och ett killnamn, typ som att dom bodde ihop, fast hon jobbar ihop en med samma namn, så det kan ju vara så med. Egentligen borde jag inte tänka så mycket på sånt, hon verkar vara en jättehärlig tjej, och det skulle bli mycket enklare att lära känna henne om det inte fanns såna här tankar om nått mer.

Hon hade en stor fest i helgen, jag hoppades väl lite på att bli bjuden på nått sätt, te.x så skickade jag mitt nummer till hennes bror samma dag, han hade tappat sin mobil och ville ha nummer. Det var ju inte så oväntat att inte bli bjuden, jag känner inte så många där, men nu när jag sett bilder från festen så var det rätt många som jag känner, som känner hennes bror, men dom har ju kännt varann mycket längre och så. Jag hade gärna velat vara där, det är väl det som känns lite jobbigt.

 

Så, nu har jag ägnat ett helt inlägg åt en tjej jag träffat en gång..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0