Att missa en chans man aldrig fick..


I morse kollade jag facebook i mobilen. Jag gör så ibland när jag jobbar och får tråkigt, vilket är typ 2 sekunder, ibland byter jag låt i mobilen också, även om jag gillar den så spelas så vill måste jag göra nått. Samtidigt så kan jag sitta inne en hel dag utan att göra nått, även om jag borde..

Fick se att tjejen som jag skrivit med inte var singel längre. Jag kollade lite när jag kom till datorn. Jag gillade hennes info på fb förut.
  
Relationsstatus: Singel
Intresserad av: Män
Söker efter: Ett Förhållande

Nu stod det att hon söker efter vänskap.

Känns lite surt, men inte så illa som jag trodde att det kunde göra. Vi känner ju inte varann, har hälsat en gång bara, men jag hade ju hoppats att vi skulle ses ute nån gång och prata lite, kanske lära känna varann lite, och det kan vi ju fortfarande, även om det inte är på samma sätt som jag tänkt mig...hon har ju två systrar också ;)...:P

Ett Top gearklipp piggar ju alltid upp. 04:40 in i klippet, och lyssna 05:05 på vad Jeremy säger. Då har man det inte så illa egentligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0