Det blir bättre, det måste det bli..


Nu har jag funnits på jorden i 24 år och knappt ca tre timmar, och jag har väl inte hunnit med så mycket egentligen..

Ikväll var det tänkt att jag skulle hitta på nått, ringde en kompis och hörde efter lite. Dom skulle ha nån slags bjudning (låter nog finare än vad det var), först sa han att det var massor med folk, vilket egentligen kan betyda allt ifrån 3 st och uppåt. Sen sa han att det var min kompis (E:s kille) och hans bror som skulle komma, men jag känner på mig att E är där också, vilket känns skit. Jag har inte varit hos dom sen jag kom dit innan vi skulle åka till krogen och jag träffade på E, och den här helgen hade jag tänkt att bryta det, men det blev inget av det, känns ju verkligen som att hon tar mina kompisar ifrån mig, och jag började känna ett starkt hat emot henne, men egentligen så vet jag ju inte om hon är där, eller om jag inte blev inbjuden pga av henne. En anleding till att jag tror att hon är här är att en gemensam kompis från gymnasiet också fyller år idag, och hon har inte skrivt grattis, men nu såg jag att hon hade gjort det, vid tio ikväll. Hon kanske kom hem då, eller så var hon inte ens här överhuvudtaget, men jag har ju haft rätt om det dom flesta gångerna.


Det som gör mest ont är ju att jag hade det rätt bra innan hon dök upp på kräftskivan, men i samma stund som jag såg henne där och blev chockad så har jag fallit igen, försökt att resa mig några gånger och nu kryper väl jag fram iaf.

En tjejkompis från gymnasiet skrev grattis till mig på facebook och bjöd in mig till en fest som en annan kompis skulle ha, jag blev lite sugen först, för henne har jag inte träffat på tre år, men jag måste upp tidigt imorgon och det var väl 10 mil dit, men jag hoppas det blir fler chanser. Jag har ju tänkt länge att hälsa på lite kompisar, men inte tagit tag i det. Nu har jag en liten plan att jag kanske kan åka upp den 14:de, har sovmorgon dagen efter, det händer nog inget här hemma och L:s kille fyller år, så henne kan jag inte åka till, sak försöka få till nått iaf..

Jag har känt länge att det blir bättre, även om såna som E kommer och förstör allt runt omkring mig. Förra året fick jag ett grattis på facebook, nu fick jag tio. Saker med företaget känns också som det blir bättre, och det känns bättre emellan L och mig. Jag ska försöka leva länge på att hon åkte tolv mil för att överaska mig, för det är inte alla som har en sån vän.


Kommentarer
Postat av: Bealux

Han var sjukt bra och det var han sist oxå. Det är sånt jävla röj bara :) I like.

2009-10-25 @ 21:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0