Fler jobbiga stunder


Jag ringde en kompis ikväll, han jag pratar mest med, vilket inte ska förväxlas med mycket, jag har ju dragit mig undan lite också..

Han sa att han, hans bror och far skulle iväg och äta smörgåstårta, jag tänkte inte mer på det just då och frågade inte mer om det.
Sen ikväll läste jag på facebook att en annan kompis skulle iväg och äta smörgåstårta..hos min kompis, som är ihop med E. Ingen har frågat mig, ingen inbjudan, hon kanske är där nu, hon kanske har gjort smörgåstårtan...

Eftersom han är den jag pratar minst med så kanske det skulle ha blivit såhär även om det inte vore för E, men det känns ju inte alls bra när mina andra kompisar ska dit. Jag hade nog inte velat åka dit ändå, när jag vet att E har känts sig som hemma där, och att han kanske bjuder på hembakta bullar, som hon bakat.

Jag ringde L ikväll, hade tänkt att prata lite, men hon skulle precis lägga sig i badet, och jag ville inte störa, hennes kille väntade också. Hon hade nog lyssnat, men det hade nog inte blvit ett bra samtal eftersom hon hade lite ont om tid.

Känner mig väldigt ensam ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0