Mardrömmen forsätter...


Egentligen har jag två veckor att sammanfatta, men inte nu..

Jag pratade med E i Tordags. Jag ville prata om hur det skulle gå att lösa att hon umgås med mina kompisar och att jag inte vill träffa henne. Hon sa att min kompis hade tolkat att jag inte ville se henne, att jag inte ville se honom heller, vilket jag iofs har känt ibland, men det funkar ju inte, med vårat"gäng".

Sen pratade vi lite till och jag berättade hur jag tänkte och kände, att jag inte litade på henne och så.. Hon tog väl rätt illa upp och sa att hon nog inte ville se mig heller... Jag sa några rätt elaka saker, bland annat att jag skulle vilja be henne att dra åt helvete, men att det inte vore långt bort nog..

Sen ringde jag L, precis i början så fick jag ett sms, jag kollade lite snabbt och såg att det var ifrån E. L Frågade om det var min telefon som lät, och jag sa att jag fick ett sms och hon blev nyfiken och frågade från vem. jag sa att det var ifrån E, och hon frågade om jag pratade med henne. Jag sa att jag pratat med henne på kvällen. Då sa hon att då kunde jag ju göra det, och skulle väl lägga på. Jag bad om att få förklara, och det fick jag, sen skulle hon lägga på.

Jag sa precis som det var, sen lade hon på. Jag har skickat två sms som försökt förklara att jag gjorde ett undantag för att försöka lösa min jobbiga situation, och jag har ringt henne fler gånger om dagen..utan svar..

Idag svarade hon, hon lät irriterad och sa att hon inte hade tid.

Jag trodde inte att det kunde bli såhär, men jag borde ju ha pratat med L först, inte för hon ska bestämma eller så, men jag skulle aldrig göra nått som hon inte vill, som gör att jag kan förlora henne.

Jag skulle kunna skriva sms till henne om hur mycket hon betyder för mig, men det handlar inte om det. Jag har svikit och sårat henne, igen. Frågan är om jag kommer få nån mer chans, frågan är om jag förtjänar en.

Det är nog jag som är problemet, vore nog lika bra om jag inte fanns. Då kunde E träfa mina kompisar hur hon vile och L skulle inte riskera att blir sårad..och alla andra bryr sig inte särskllt mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0