Första fylleinlägget...tror jag...

Kom precis hem efter en utekväll. Det var kul, drack lite för mycket bara, spydde ibland några träd.

En kompis var inte med ikväll, E´s pojkvän. Han var inte ens hemma. Jag är övertygad om att han är hos E, att han träffar hennes son och hennes mamma. Det skulle jag ha gjort för en vecka sen, men eftersom jag bestämde mig för att bryta med henne så blev det inget av den dagen.

Jag satt och drack lite hemma innan vi åkte iväg, chattade med henne som jag hittade på facebook för en vecka sen. Hon skrev att hon antagligen blivit dumpad efter tre år... ett sammanträffade antagligen, men jag tänker ju för mycket också. jag hittade henne samma dag som jag bröt med E, en vecka senare är hon nästan singel. Längre än så tänker jag inte tänka, för det finns inget att tänka på egentligen.

Ps. Sis. Jag tänker absolut skriva om dina tankar om mina tankar, men inte på fyllan, när jag mår illa och är trött..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0